tirsdag den 24. juni 2014

Holy Moly ...

... hvor blev tiden af?

Der er sket meget siden sidst. Men jeg kan jo lige så godt starte, hvor jeg slap ;-)

Noget af aftenen har jeg bedrevet her foran skærmen. I længere tid har jeg været irriteret over sønnens badelegetøj, der bare ikke er til at opbevare på en hensigtsmæssig måde. Jeg falder så over en Boon Frog Pod - til den svimlende sum af 449,- i butikken. Jeg når at tænke: "Ej, hvor praktisk!" For derefter at tænke: "... meeeeen ik' til den pris, vel!"
Projekt jeg-må-kunne-finde-noget-billigere-på-ebay går i gang. Det er dog først her til aften, efter sønnen har været i bad, at jeg atter kommer i tanke om, at jeg virkelig mangler noget lignende på vores badeværelse. Jagten sætter ind og viser sig at blive lidt lang - for jeg skal jo under ingen omstændigheder give overpris. Jeg kommer forbi ebay, amazon, diverse amerikanske og engelske hjemmeside uden levering til dk og danske sider med næsten lige så dyre versioner indtil jeg atter klikker ind på ebay.com og taster de magiske ord "Bath toy scoop" og finder et uimodståeligt "tilbud" - til den nette sum af 39,- danske kroner inkl. forsendelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar